Webinar: Så tar du mark på LinkedIn

LinkedIn fortsätter att växa och idag är det mer eller mindre en självklarhet för företag att ha en närvaro på plattformen. Men att bara finnas där ger sällan resultat och att skapa inlägg och innehåll tar inte sällan mer tid än vad som går att räkna hem. Så, hur ska man tänka som företag och talesperson företag när det kommer till LinkedIn-närvaro? Och hur kan man maxa resultaten men minimera den tidsinvestering som läggs?

Under 25 intensiva minuter reder skribent Hanna Bengtsson och Holy Comms grundare Lisa Kruse ut hur man som företag och talesperson maxar sin närvaro på LinkedIn! Förvänta dig bland annat svar på frågor som:

  • Varför ska vi finnas på LinkedIn?

  • Varför behövs talespersoner på LinkedIn, räcker det inte med en företagssida?

  • Hur ska vi tänka när vi planerar vår LinkedIn-närvaro?

  • Hur kan vi effektivisera produktionen av inlägg men ändå säkra en regelbunden närvaro?

  • Hur ska vi tänka kring AI - bra eller dåligt att använda?

  • Hur ska jag tänka om jag är jätteobekväm/rädd för att göra bort mig?

Fyll i formuläret nedan för att ta del av webinaret!

Lisa Kruse, grundare av Holy Comms och Hanna Bengtsson, skribent

Föregående
Föregående

Webinar: Leadsgenerering och marknadsföring - så hänger det ihop

Nästa
Nästa

Webinar: Breaking news - LinkedIn blir som TikTok, hamna on top när plattformen förändras