Webinar: Breaking news - LinkedIn blir som TikTok, hamna on top när plattformen förändras

LinkedIn har länge, mer eller mindre, sett ut på samma sätt. I slutet av mars 2024 släppte LinkedIn en ny betaversion till utvalda användare samtidigt som de läckte till media att de tar upp kampen med TikTok. Fokus kommer fortfarande vara den professionella världen, men flödet är drastiskt ändrat med betydligt mer fokus på video. 

För dig som delar inlägg idag innebär förändringen att du måste växla om hur du genomför din produktion. Förändringen är som en våg du kan välja att surfa på. Om du inte ställer om kan räkna med en försvagad synlighet i jämförelse med dina resultat idag.

För dig som ännu inte kommit igång kan förändringen användas som ett sätt att snabbare skapa hävstång på dina insatser. Algoritmen tenderar att premiera användare som aktivt och kontinuerligt använder de nya formaten och taktikerna. 

Leder webinaret gör Lisa Kruse, sociala medie-expert och grundare av Holy Comms, Peter Söderlind, marknadsstrateg och före detta vd och marknadschef på bolag inom TV- och film-branschen som Discovery och Edisen, samt Adam Alberius, ansvarig för Holy Comms affärsområde film, foto och animation.

Du får:

  • Veta allt vi vet om LinkedIns förändring - och se den nya betavversionen

  • Höra vår analys om vad detta innebär för företag och personliga varumärken på LinkedIn 2024 och framåt

  • Lyssna till vad vi ser i spåkulan för LinkedIn och sociala medier framåt

  • Konkreta råd, tillvägagångssätt och genomgång av hur du kan skapa och dela innehåll för det nya LinkedIn med en låg budget

Fyll i formuläret nedan för att ta del av webinaret!

Föregående
Föregående

Webinar: Så tar du mark på LinkedIn

Nästa
Nästa

Lisa Kruse om entreprenörskapet – och att driva bolag ihop med Fredrik