Hos oss är ingen stöpt efter samma mall, och våra roller definierar oss inte. Trots att vi är mångfacetterade även i våra roller, så är vi människor först. Vi förändras, tänker och tycker och diskuterar med varandra. Det är så vi tar oss framåt och löser problem. Vår logga symboliserar det holistiska i den här mångsidigheten, hos oss som bolag, men också hos alla fina människor som jobbar här. 

Jobba

hos oss

Spontanansökningar

Finns ingen ledig tjänst ute? Vi är alltid intresserade av att träffa nya, smarta och härliga människor – och uppskattar alla spontanansökningar, oavsett om det gäller jobb eller praktik!


Skicka din ansökan till jobb@holycomms.se.

På Holy Comms arbetar vi efter tre huvudsakliga värdeord som genomsyrar allt vi är och allt vi gör. Det gäller både gentemot våra kunder, potentiella kunder, och såklart våra medarbetare. Dessa är flexibilitet, snällhet och transparens. 

Flexibilitet

I och med vårt speciella arbetssätt enligt modellen MaaS, jobbar vi också i sprintveckor som löper tisdag till tisdag, med inspiration från tech-branschen. Det gör att veckorna till stor del kan läggas upp som man själv önskar, så länge man möter sina deadlines. Vi jobbar även minst tre dagar på kontoret, och två dagar som är flexibla där man får möjlighet att jobba på distans. 

Samtidigt vet vi också att vi alla fungerar olika i hur vi fokuserar och arbetar bäst. Därför är rummen på vårt kontor uppdelade på olika sätt med ett socialt rum, ett tyst rum, flera mötesrum och ett rum med soffor till exempel. Flexibilitet är ett viktigt värdeord som genomsyrar hela organisationen, från visionen framåt och ner till vardagen för alla som jobbar hos oss.

Transparens

Att vara transparent handlar för oss om att vara uppriktiga och ärliga. Gentemot våra medarbetare tas det i uttryck på så sätt att vi veckovis redovisar alla siffror i hur det går för företaget, och därmed får alla att känna sig delaktiga i vår gemensamma utveckling. Men också att vi har högt i tak, och därför också ser till så att inga frågor blir obesvarade, och att alla funderingar alltid får utrymme att vädras. 

Detsamma gäller för våra kunder – vi tror på en transparent prissättning och dialog i samarbetet så att förväntningarna på varandra är precis där de ska vara. 

Snällhet

Bamse sa en gång att om man är stor och stark måste man också vara snäll. Vi tror snarare på att alla bör vara snälla, alltid. Vi visar hänsyn och omtanke gentemot varandra och tror på att en snäll kultur bidrar till en god arbetsmiljö och välmående kollegor. Det blir dessutom lite roligare att gå till jobbet när man får jobba med fina och snälla människor. 

Kulturen på vår arbetsplats är därför också väldigt god, och extra god blir den med våra månatliga after works och mysfrukostar tillsammans. Det är viktigt, för om man mår bra, så jobbar man också bra. Snällheten genomsyrar förstås också i hur vi arbetar med våra kunder, där vi alltid är tillmötesgående och lyhörda för allas behov och möjligheter.