
Kommande evenemang

Webinar: Jobba smart med performance & growth marketing
Hur ska du tänka kring betalda annonser och organiskt innehåll i digitala kanaler? Vad kan du egentligen förvänta dig av betald annonsering kontra organiskt innehåll? Hur bör du arbeta med mätning för att få ut maximal effekt?
Missa inte vårt kostnadsfria webinar där vi bjuder på konkreta tips och värdefulla insikter som hjälper dig att navigera rätt!
Möt våra experter:
Adam Hammar, Performance & Growth Strategist
Anna Calleberg, CMO på Holy Comms
Tillsammans kommer de bland annat att gå igenom:
Vad är skillnaden mellan growth och performance inom marknadsföring?
Hur sätter man smarta och relevanta KPI:er?
Hur optimerar du din insats om du har en begränsad budget men vill skapa stora resultat?
… och mycket mer!
Anmäl dig här nedan och ta del av verktygen för att lyckas i dagens digitala landskap.
Lyssna till Adam Hammar, Performance & Growth Strategist och Anna Calleberg, CMO på Holy Comms, som Growth & Performance Marketing!
Anmäl dig här! *
*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms och fler relevanta eventinbjudningar.

Marketing Mornings med Holy Comms och United Spaces
”Så byggde systrarna Babaheidari BY BANOO till ett globalt varumärke via sociala medier med nästan ingen budget”
Perdica Babaheidari och Persheng Babaheidari grundade väskmärket BY BANOO mitt under rådande pandemi, som efterföljdes av en svajig marknad. Trots detta lyckades systrarna göra det som alla sa var omöjligt: att få exklusiva BY BANOO att växa till ett globalt varumärke, främst via sociala medier, med en mycket begränsad budget.
Ta del av Perdica Babaheidari och Persheng Babaheidaris berättelse och deras bästa tips för att lyckas!
Anmäl dig här! *
*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms och fler eventinbjudningar från United Spaces.

Webinar: Konsten att behålla rätt tonalitet med AI
AI kan effektivisera och inspirera, men hur ser du till att din tonalitet och varumärkesröst förblir konsekvent och autentisk?
I vårt webinar lär du dig hur du använder AI på rätt sätt för att skapa innehåll som låter som ditt varumärke – utan att tappa den personliga känslan.
Lyssna till Philip Karlsson, CPO & strateg, Erik Hagelin, copywriter och Hanna Bengtsson, skribent på Holy Comms som går igenom bland annat:
Vanliga fallgropar när AI används för att skriva text för varumärken
Vikten av en konsekvent tonalitet
Tips och trix för att lyckas!
… och mycket mer.
Anmäl dig här nedan!
Lyssna till Philip Karlsson, CPO & strateg, Erik Hagelin, copywriter och Hanna Bengtsson, skribent på Holy Comms, som pratar AI och tonalitet!
Anmäl dig här! *
*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms och fler relevanta eventinbjudningar.

Marketing Mornings med Holy Comms och United Spaces
Ludde Hallenstensson, CMO: "Så använder Leonh vibe-building i marknadsföringen"
Fintech-bolaget Leonh är idag ett av de bästa B2B-bolagen i sin genre på vibe-building. Men vad innebär det? Och varför är det så viktigt? Vi träffar Ludde, CMO och hjärnan bakom varumärket, som delar med sig av trender, erfarenheter och vanliga misstag!
Med en internationell och mångårig byråbakgrund, har Ludde jobbat med några av världens största varumärken i städer som New York, Paris och San Francisco.
Anmäl dig här! *
*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms och fler eventinbjudningar från United Spaces.

Webinar: Trendrapport 2025
2025 är helt klart ett år av förändring och nya trender inom marknadsföring och kommunikation - något som blivit tydligt såhär, en dryg månad inpå det nya året. Vi på Holy Comms är måna om att alltid ligga i framkant när det kommer att spotta nya trender och vara (nästan i alla fall) först på bollen! Ta del av vår trendrapport för 2025 i vårt nästa webinar!
Lyssna på Lisa Kruse, grundare av Holy Comms och Anna Calleberg, CMO och strateg på Holy Comms som går igenom bland annat:
Vad är “vibe building” och hur hoppar man som B2C och B2B-aktör på trenden?
Vad betyder AI-boomen för marknadschefer?
Vad är skillnaden mellan “discovery platforms” och “community platforms” på sociala medier och hur ska man som företag förhålla sig till dem?
… och mycket mer.
Anmäl dig här nedan!
Lyssna till Lisa Kruse, grundare av Holy Comms och Anna Calleberg, CMO & strateg, som pratar marknadsföringstrender 2025!
Anmäl dig här! *
*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms och fler relevanta eventinbjudningar.

Webinar: Nyhetsbrev - mossigt eller möjlighet? Så ska du tänka kring nyhetsbrev 2025
Ordet nyhetsbrev kan få många att rygga tillbaka och frågor som “läser folk verkligen nyhetsbrev nuförtiden?” och “hur vet jag om mitt nyhetsbrev är bra?” dyker inte sällan upp.
Teorierna kring vad som funkar och inte funkar i nyhetsbrevssammanhang är många och trenderna kommer och går snabbt. I vårt webinar “Nyhetsbrev - mossigt eller möjlighet? Så ska du tänka kring nyhetsbrev 2025” går Amanda Rivas, Client Director och Anna Calleberg, CMO och strateg på Holy Comms igenom bland annat:
Dos & don’ts i nyhetsbrev
De senaste nyhetsbrevstrenderna
Inspirerande idéer för nyhetsbrev för både B2B och B2C
… och mycket mer.
Anmäl dig här nedan!
Lyssna till Amanda Rivas, Client Director och Anna Calleberg, CMO & strateg, som berättar om det senaste inom nyhetsbrev.
Anmäl dig här! *
*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms och fler relevanta eventinbjudningar.

Marketing Mornings med Holy Comms och United Spaces
Hjalmar Didrikson och Måns Alfvén, partners på Alfvén & Didrikson
”Så byggs Sveriges bästa bolag”
Kom och ät en härlig frukost i United Spaces fina lokaler på Torsgatan 26 i Stockholm, mingla och lyssna till Hjalmar Didrikson och Måns Alfvéns erfarenheter av bolagsbygge och kommunikation.
Efter föreläsningen är du välkommen att sitta kvar och jobba i United Spaces co-workinglokaler.
Anmäl dig här! *
*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms och fler eventinbjudningar från United Spaces.

Webinar: LinkedIn blir som TikTok del II - säkra din synlighet när plattformen förändras
LinkedIn, så som vi känner plattformen, står under kraftig förändring under vintern 2024. Från det flöde vi vant oss vid, under många år, sker nu en övergång till ett flöde som ser helt annorlunda ut.
För er som använder LinkedIn för marknadsföring, employer branding eller rekrytering är detta ett skifte som kommer att ha inverkan på hur ni använder plattformen. För er som ännu inte riktigt har kommit igång med er LinkedIn-närvaro är förändringarna viktiga att känna till, så att ni är del av det nya när ni startar igång er aktivitet på plattformen.
Lyssna till Lisa Kruse, grundare av Holy Comms och Anna Calleberg, CMO, som berättar om de senaste uppdateringarna.
Anmäl dig här! *
*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms och fler relevanta eventinbjudningar.

Marketing Mornings med Holy Comms & United Spaces
Karin Bäckmark, Head of Podcasts Nordic, Spotify:
”Från jakten på ögon till öron - så jobbar Spotify med engagemangsskapande genom podcasts”.
Kom och ät en härlig frukost i United Spaces fina lokaler på Torsgatan 26 i Stockholm, mingla och lyssna till Karin Bäckmarks inspirerande insikter kring marknadsföring via podcasts.
Efter föreläsningen är du välkommen att sitta kvar och jobba i United Spaces co-workinglokaler.
Anmäl dig här!

Webinar: Så skapar ni ett fungerande samarbete mellan marknad och sälj
Att arbeta i silos kan kännas gammalmodigt. Trots detta stöter vi alltför ofta på den klassiska silouppdelningen mellan sälj och marknad - något som både försvårar och förhindrar att önskade resultat uppnås. Ta del av våra erfarenheter och få handfasta tips för ett fungerande samarbete mellan marknad och sälj.
Lyssna till Peter Söderlind, marknadsstrateg och affärsutvecklare och Anna Calleberg, CMO och marknadsstrateg på Holy Comms, som delar sina erfarenheter!