Brandskyddsföreningen

Design

Strategi

PR

Copy/Content writing

Film

Kampanj

Under åren har samarbetet utvecklats och idag har vi tagit ett helhetsgrepp om marknadskommunikationen för hela Brandskyddsföreningen och deras segment Heta Arbeten®, Kunskapsspridning och Restvärderäddning. Förutom att producera filmer gör vi PR-arbete, skrivet content i form av artiklar och kundcase, kampanjer i sociala medier, utbildningsmaterial, informationsmaterial – och mycket mer.

“Tack vare Holy Comms har vi kunnat nå ut med vår marknadsföring på ett effektivt sätt samtidigt som vi bevarat kärnan i vår kommunikation”

Sammarbetet

Under åren har samarbetet utvecklats och idag har vi tagit ett helhetsgrepp om marknadskommunikationen för hela Brandskyddsföreningen och deras segment Heta Arbeten®, Kunskapsspridning och Restvärderäddning. Förutom att producera filmer gör vi PR-arbete, skrivet content i form av artiklar och kundcase, kampanjer i sociala medier, utbildningsmaterial, informationsmaterial – och mycket mer.

“Holy Comms tjänster är mer än en Holy Menu. Med kompetens, passion och engagemang har det dedikerade teamet inte bara förhöjt vårt varumärke, utan även överträffat alla förväntningar. Tack vare Holy Comms har vi kunnat nå ut med vår marknadsföring på ett effektivt sätt samtidigt som vi bevarat kärnan i vår kommunikation – det som berör, inspirerar och sätter avtryck.”

– Annika Sandin, Marknadskoordinator Brandskyddsföreningen

Explainerfilm för RVR

Brandskyddsföreningen är en allmännyttig ideell förening som arbetar och driver opinion för ett brandsäkert och hållbart samhälle. För att lyckas nå ut med viktig kunskap ville man skapa filmade kundcase och informerande filmer för segmentet Restvärderäddning. Det var där samarbetet med oss på Holycomms började.

Föregående
Föregående

Weard Underwear

Nästa
Nästa

Consat