Webinar: Konsten att behålla rätt tonalitet med AI

AI kan effektivisera och inspirera, men hur ser du till att din tonalitet och varumärkesröst förblir konsekvent och autentisk? 

I vårt webinar lär du dig hur du använder AI på rätt sätt för att skapa innehåll som låter som ditt varumärke – utan att tappa den personliga känslan.

Lyssna till Philip Karlsson, CPO & strateg, Erik Hagelin, copywriter och Hanna Bengtsson, skribent på Holy Comms som går igenom bland annat:

  • Vanliga fallgropar när AI används för att skriva text för varumärken

  • Vikten av en konsekvent tonalitet

  • Tips och trix för att lyckas!

    … och mycket mer.

Hanna Bengtsson, skrivent, Erik Hagelin, copywriter och Philip Karlsson, CPO och marknadsstrateg på Holy Comms. 

*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms.

Föregående
Föregående

Väska med vision – BY BANOO om att bygga varumärke, förändra normer och vinna världen

Nästa
Nästa

Vibe building – så bygger Leonh finansbranschens mest engagerande varumärke