Vikten av att inte kapa marknadsföring i tuffa tider

Lisa Kruse i stor intervju med annonsplattformen Adcredo: “I tuffa tider blir betydelsen av en stark närvaro ännu mer påtaglig. Därför är det viktigt att noga överväga var man faktiskt bör genomföra besparingar.”

Holy Comms grundare, Lisa Kruse, diskuterar i en intervju med Adcredo vikten av att behålla en stark närvaro även på flera marknadskanaler. Hon menar att det inte handlar om att uppfinna hjulet om och om igen, utan att snarare tänka kostnadseffektivt och smart med det content som faktiskt produceras. Begreppet kallas för “evergreen content”.

– Genom att producera “evergreen content”, som kan återanvändas och distribueras på olika plattformar kan din verksamhet minska produktionskostnaderna samtidigt som ni behåller en effektiv marknadsnärvaro, säger Lisa i intervjun.

Vidare delar Lisa med sig av sitt starkaste tips när det kommer till hur man som bolag på bästa sätt ska påbörja sin marknadsföringsresa.

Läs hela artikeln på Adcredo.

Föregående
Föregående

“Älskade e-handlare, snälla sluta snooza video commerce”

Nästa
Nästa

Ai, gen z och mänsklig expertis i ett digitalt landskap