Lisa Kruse trendspanar om livesändningar 2023 i showroom studio

“Är man nervös över att komma igång så kanske man bara ska vända på det. Varför är man nervös för att börja prata med sina kunder, på ett sätt de kommer att uppskatta?”

Missa inte Lisa Kruse, grundare av Holy Comms, i Showroom Studio’s nyårskarameller! I årets sista avsnitt av Showroom Studio diskuterar programledare Svante Norberg, Showroom, Alena Hanna, Apoteket, Viktoria Tholander, Wayke och Lisa var livesändningar som fenomen står idag, hur möjligheterna ser ut och hur liveshopping kommer att forma kommunikations-Sverige 2023.

Missa inte deltagarnas engagerade dialoger om att liveshoppa bilar, varför omni är passé att prata om – och hur siffrorna från mixen av influencers och liveshopping kan se ut.

“Vill man bara prata konvertering och vem som kan sälja flest produkter, då ska man kanske tillbaka till 90-talet och starta en tv-shop istället. Det här är någonting helt annat, något större.”

Showroom Studio presenteras av Showroom – mötesplatsen för liveshopping!

Föregående
Föregående

Lisa Kruse gästar SaaS Nordic podcast

Nästa
Nästa

Resumé: Holy Comms ökar omsättningen med 41 % och satsar på expansion