Tillbaka till alla evenemang

Webinar: Konsten att behålla rätt tonalitet med AI

AI kan effektivisera och inspirera, men hur ser du till att din tonalitet och varumärkesröst förblir konsekvent och autentisk? 

I vårt webinar lär du dig hur du använder AI på rätt sätt för att skapa innehåll som låter som ditt varumärke – utan att tappa den personliga känslan.

Lyssna till Philip Karlsson, CPO & strateg, Erik Hagelin, copywriter och Hanna Bengtsson, skribent på Holy Comms som går igenom bland annat:

  • Vanliga fallgropar när AI används för att skriva text för varumärken

  • Vikten av en konsekvent tonalitet

  • Tips och trix för att lyckas!

    … och mycket mer.

Anmäl dig här nedan!

Lyssna till Philip Karlsson, CPO & strateg, Erik Hagelin, copywriter och Hanna Bengtsson, skribent på Holy Comms, som pratar AI och tonalitet!

Anmäl dig här! *

*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms och fler relevanta eventinbjudningar.

Föregående
Föregående
21 februari

Marketing Mornings med Holy Comms och United Spaces

Nästa
Nästa
11 april

Marketing Mornings med Holy Comms och United Spaces