Humm
Sedan 2022 har Holy Comms varit Humm Kombuchas externa marknadsavdelning. Tillsammans har vi byggt ett varumärke som smakar lika friskt som det känns.
Vi ansvarar för hela deras marknadsföring och kommunikation, från strategi till genomförande. Uppdraget omfattar allt från produktdesign och förpackningar till digital annonsering, sociala medier och contentproduktion.
Vi gör:
Produktdesign
Sociala medier och innehållsstrategi
Digital annonsering
Seeding och influencersamarbeten
Event och aktiveringar
Contentproduktion
Webbplatsdesign och utveckling
Holy Comms fungerar som Humm-teamets förlängda arm, där vår Client Director även agerar CMO. Resultatet är ett nära samarbete som kombinerar kreativitet, tempo och känsla för både varumärke och affär.
Content
Growth/performance
Design
PR
Event
Webb
Holy Comms team:
Client Director: Felicia Nygård
Foto/Film: Wilma Wede
Creative Lead: Thea Fidjeland
“Vi på Humm har högt ställda mål och stora ambitioner. Vår resa hittills har varit fantastisk, med en tillväxt som överträffat våra förväntningar, och vi har inga planer på att sakta ner. Tvärtom: vi vill accelerera ännu snabbare och fortsätta utmana vår bransch. I det arbetet är Holy Comms en ovärderlig partner! För oss är de en komplett och träffsäker helhetslösning som matchar våra behov perfekt. Oavsett om det gäller att forma starka varumärkesstrategier, skapa tydlig kommunikation eller driva effektfulla aktiviteter i butik, levererar de på en nivå som verkligen gör skillnad.”
— Robert Grenmark, VD på Humm
“I samarbetet med Holy Comms får vi toppkompentens när vi behöver den och ett engagemang och förståelse för uppdraget utöver det vanliga. Holy Comms är mer av ett inhouse team än extern partner!”
— Robert Benholm, Säljchef på Humm
"När vi får ta ett helhetsansvar över marknadsföringen för ett så roligt och växande varumärke som Humm, så är Holy Comms som bäst. Med kundens mål och riktning som grund kan vi tillsätta de kompetenser som behövs i just det läget från vårt in-house-team och driva varumärket framåt med hjälp av både taktiska och strategiska insatser."
— Felicia Nygård, Client Director & Strateg på Holy Comms