Serie: Levla upp på LinkedIn, avsnitt 2

I det här avsnittet av Levla upp på LinkedIn diskuterar vi bästa sättet att lägga grunden för sitt personliga varumärke.

Tillsammans med Holy Comms varumärkesstrateg Leon Burling utforskar vi vad ett personligt varumärke faktiskt är och varför det spelar roll, särskilt på LinkedIn.

Leon delar med sig av konkreta insikter och påminner om att ett starkt personligt varumärke inte handlar om att skapa en perfekt fasad. Det handlar om att våga vara tydlig, ärlig och värdedriven. Och om att skapa igenkänning hos rätt människor. Först när du vet vem du är och vad du står för kan du också bygga förtroende över tid.

För Viveca blir samtalet en ögonöppnare. Att prata om sig själv på LinkedIn känns fortfarande ovant. Men med ett tydligare ramverk börjar pusselbitarna falla på plats.

Hur kan du börja tänka mer strategiskt kring ditt eget varumärke utan att tappa bort dig själv på vägen? Det får du en känsla för i detta avsnitt.

*Jag godkänner uppdateringar från Holy Comms.

Nästa
Nästa

Webinar: Employer branding och marketing - hur ska man tänka?