Lisa Kruse i föreläsning och intervju för “Starta och Driva företag”

Lisa Kruse marketing Starta & Driva

Holy Comms grundare Lisa Kruse deltog som föreläsare på mässan “Starta och Driva företag”. Att marknadsföra sitt bolag är en stor del av tillväxtbyggande i dagens snabbt skiftande medielandskap. Under headlinen “Så sätter du en marknadsplan med begränsad budget” delade Lisa hur man ska prioritera rätt på liten budget, hur man som grundare eller vd bygger sitt personliga varumärke, samt de vanligaste misstagen att undvika som startup. 

Utöver föreläsningen finns även en längre intervju i magasinet “Starta & Driva” med Lisa om den första tiden med Holy Comms och hur man som nystartat och växande företag ska navigera terrängen inom marknadsföring idag.

 “Jag satt alltid i sofforna på Scandic Anglais. Det första halvåret drev jag Holy Comms ensam, och jag har sedan dess en enorm respekt för egenföretagare. Man kan inte vara bra på allt; det märker man snabbt när man bygger bolag. Jag glömmer aldrig när jag satt och fulgrät i telefon med Skatteverket där på Anglais, med dunkande AW-musik och skrålande affärsresenärer i bakgrunden. Jag försökte verkligen förstå vilka blanketter jag fyllt i fel, men jag förstod inte ett ord av vad de sa. Idag vet jag att många av våra kunder känner på liknande sätt när det kommer till marknadsföringen.”  

Du hittar hela artikeln här (klick!)